Pantertanter och solskensregnet

Herrgud, en dag med goda skratt med galet sällskap. Solen har varit framme och försökt visa sitt bästa jag, men jag vet inte om den lyckats. Ett par regnskurar har kommit under dagen och tydligen bara i innerstaden. För övrigt har det varit relativt bra med tanke på att jag faktiskt tog upp det i ett försök att få fram en konversation som A skulle ha sagt.

Var till af idag och träffade min handläggare. Det gick bättre än vad jag faktiskt trodde och jag är riktigt glad över att det inte blev en massa strul. Hade en känsla av att det skulle gå fel, men för en gång skull hade jag fel. Inte ofta min magkänsla har fel men jag är den första som erkänner när den väl har fel. Även om jag har kontrakt på att vara på Mbsk fram till sista september så fick jag beskedet idag att jag får förlängt efter det till den 10 juni nästa år. Skönt och jag hoppas det leder till någt bättre.
När jag var på väg tillbaka stötte jag på lady A och vi blev stående ett bra tag och bara pratade. Länge sedan sist och jag måste erkänna att det var riktigt roligt.

Under eftermiddagen blev det till att prata skit med resten av pantertanterna som M brukar säga. Hon har fått för sig att vi är ett gäng galna pantertanter och hon verkar inte riktigt hänga med i galoppen. Förstår inte vad hon menar, vi är ju oss själva och ständigt och jämt munnhuggs. Inget nytt eller konstigt med det. Helt naturligt som om inget annat händer. Mr P vek sig dubbelt av skratt ett par gånger under eftermiddagen och undrade vad vi ätit under dagen.
Sitter och håller på med en ny kollektion av ringsmycken och det blir mer och mer i min lilla låda. Men roligt är det och nu håller jag på något nytt.
Publicerat: 2013-06-10 @ 19:49:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!