Lilltån har talat

Lång dag och hemma med benen i högläge. Dagen avslutades riktigt bra under eftermiddagen och jag kan inte klaga alls. Inte äns när grannhunden skällde som en galning när jag kom hem blev jag irriterad. Miss K visade upp sina kunskaper i massage och gav oss som var kvar nack och axel massage. Riktigt skönt och jag får säga att det släppte en hel del i axlarna. Men fick förvarna Miss K att jag är riktigt kittlig. Det blev några skrattanfall när hon kom åt de punkter som jag är extra kittlig på.

Under förmiddagen satt jag och stickade en sjal vilket inte tog någon tid alls. Satt även och pratade bort tid och rum med A. M förundrades över hur fort jag stickade denna sorts sjal. Men inget hon ville testa på. Jag förstår inte att jag är den ända som tycker att det är roligt att sticka just dem. Men men, desto mer till mig!
Under eftermiddagen blev det till att gå en snabbis till läkaren och besöket tog bara tjugo minuter och sedan var vi klara. Men det kändes skönt och jag behöver inte träffa henne något mer. Men får höra av mig igen om jag skulle vilja ha mer verktyg att jobba med när det gäller min panikångest. Sedan ska jag få träffa en annan person efter semestern.

Egentligen har det inte hänt så mycket idag. Har inte varit för effektiv under dagen. Vädret har påverkat min kreativitet och min lilltå gör sig hörd. Det är åska i luften. Punkt! Satt även och pratade med E1 om vårt lilla projekt. Fler idéer föddes och imorgon ska vi fortsätta att rekonstruera fler scener. Mr P verkar vara mest intresserad av dem som vet vad vi sysslar med. Ha ha! Informerade Mr PA att han får uppgiften om att göra musiken.
Publicerat: 2013-06-27 @ 18:19:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!