Icke sa nicke

Det blev visst ingen sovmorgon för mig den här morgonen. Men jag kommer att lägga mig igen efter att ha suttit här vid datorn i någon timme. Vaknade vid fem och var verkligen klarvaken. Dessutom så trodde jag att jag hade försovit mig och att vi skulle iväg med jobbet. Inte roligt att inse när man var fullt påklädd att det bara är söndagsmorgon och att jag inte alls behöver ge mig iväg. Även om det skulle vara måndag så är det ingen som stör sig om man försover sig. Eller tja...vet inte, men de tar det med ro då alla vet att vi är bara människor. Det gillar jag med detta ställe.
 
Veckan som kommer ska vi inte göra så mycket ändå, ska sätta mig med mönstret och kolla upp hur mycket tyg jag behöver, sedan ska jag gå på tygjakt. Dessutom ska jag följa med R till Hyresgästföreningen för att hjälpa henne med vissa saker. Tydligen är jag en expert på ämnet. Är dock inte det, men har en far som jobbat mycket med hyresgästföreningen. Det är allt, det är oundvikligt att lära sig något när han har pratat om något. Men det är aldrig fel att kunna saker då man aldrig vet om en an blir drabbad själv och behöver hjälp från Hyresgästföreningen.
Publicerat: 2013-06-16 @ 06:06:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!