Hantverk i Keramig del 1

Efter mycket om och men har jag äntligen tagit mig i kragen och laddat alla bilderna på datorn. Det tog sin lilla tid men nu är det gjort iaf. Kommer lägga upp bilder allt eftersom då det är en del jag gjort då det är saker från i vintras till våren och idag. Men jag börjar med de saker jag gjort i keramiken.
 
Smegel och hans kompis älgliknande tjuren Albino
Hjärtan, inte alla jag gjort men några av dem.
Fantasi cyklob som inte är av denna värld.
Något som bara betraktaren kan se vad det är.

Ängeln som kommit lite fel i världen.
 
 
 
 
Publicerat: 2013-06-13 @ 10:55:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!