Energiknippe

Onsdag och om jag ska vara ärlig känns det inte som onsdag utan som torsdag. Vet inte varför för det har ju inte direkt hänt något speciellt med stora bokstäver. Det har varit en lugn vecka även om det ständigt händer "normala" saker. Eller tja...normala kan man ju disskutera, för vad vore normalt egentligen?
Har egentligen inte gjort speciellt mycket idag. Hann fästa klart alla trådar på alla rutor jag stickat. Men mycket beror på att jag faktiskt fick hjälp av K vår egen stickmaskin. Då hon var färdig med sitt och inte ville påbörja något nytt innan semestern så hjälpte hon mig. K fräste på som vanligt och chop chop så var det klart. Fick även hjälp av henne och E för att lägga ut rutorna på plats. Nu är det bara att sy ihop allt så är det nästan färdigt.
 
Förövrigt? Hade körsång idag och oj säger jag bara. Vi var kanske bara halva kören idag, då hälften var hemma på grund av sjukdom eller arbetsintervjuer. Men jag kan säga att vi är riktigt bra för att vara ett gäng nybörjare som inte direkt har sjungit förut. De flesta av oss sjöng bara i skolan. Det gick väldigt bra och sjöng genom sången flera gånger med en sådan kraft att jag inte kan finna ord för det. Det var verkligen vackert, vi var flera stycken som faktiskt fick tårar i ögonen. Miss H var nöjd med oss och som den artist hon är får vi lita på hennes ord. AS sa även att även om hon var två plan under oss kunde hon höra oss sjunga och stampa i takt med fötterna. Otroligt vilken power vi har egentligen.
 
Sitter nu och förundras över att mina fötter inte har eskalerat mer än vad de har gjort. Trots denna värme sköter de sig exemplariskt. Dessutom är jag förbaskad på Östgötatrafiken och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men å andra sidan det är Östgötatrafiken jag pratar om. Dessutom så får jag nog anpassa mig för sommartider.
Publicerat: 2013-06-19 @ 18:26:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!