Underliga saker händer

Dagen till ända och egentligen har det inte hänt så mycket under dagen. Lever lite som ett händelselös spetsträd från förr. Har verkligen inte gjort mycket under dagen, mest slöat sovit och gläppt på dumburken. Vaknade med migrän imorse och kunde verkligen inte röra mig. Det är sådana stunder som jag är välidgt tacksam över blöta handdukar.

Under eftermiddagen blev det till att gå till centrum för att handla lite, det tog mycket energi, tid och vilja att gå dit. Latmasken som jag är. Det var inte det roligaste att gå ut och handla när det regnade som om han där uppe gett upp om att finna blöjor som inte läcker. Men jag vet att vi behöver det här regnet då det är torrare än vad mina fötter är och mina fötter är riktigt torra.
Publicerat: 2013-07-28 @ 21:01:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!