Låg kaloriernas dag

En underlig men förunderlig dag med det mesta som blev gjort. Eller ska jag inte blev gjort? Intensivt är ordet jag söker då känslan har funnits med hela dagen. Har egentligen inte gjort så mycket, går på spar låga och lär nog göra det fram till jag går på ledighet. Har hunnit med att sy ihop dagens ruthög, hunnit med att färdigställa ett halsband och ett annat halsband med tillhörande örhängen. Hunnit filma en del av vårt projekt. Annars har jag sprungit runt i huset och varit allmänt yr. Med andra ord kan inte dessa hönor vara utan deras tupp. Men men, även tuppar måste få lite semester,

Bara 1 1/2 vecka kvar sedan blir det ledighet i 3 veckor. Sparade den fjärde veckan till ett annat tilfälle. Hösten har ju inte direkt några längre eller över huvudtaget några direkta högtidshelger. Hösten kan ju bli ganska lång och tröttsam. Då är det bra att ha några dagar att ta ut när man känner att det är dags att ta en paus. För övrigt så kommer jag inte göra så mycket under ledigheten. Ska bara vara och vem vet vad som händer.

Sitter nu och förundras över hur jag hunnit med att fixa både mat, äta, diska och dammat bokhyllor på mindre än en timme. Ibland har man flowet med sig och ibland inte. Men mer kommer det inte bli ikväll. Blir en tidig kväll för min del. Även om det inte har hänt mycket så är kroppen trött. Med andra ord har det varit en dag då de låga kalorierna vunnit. Eller något i den stilen.
Publicerat: 2013-07-02 @ 19:15:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!