Försökskaniner

Intensiv dag med få saker gjorda. Sprungit runt i huset som en yr höna för att finna något att göra. Har varit allt för rastlös idag och jag tror att jag inte var den ända. Dessutom har stort sett alla av oss varit mer eller mindre hängiga och väldigt trötta. Något har hänt den här veckan med alla. Men frågan är bara vad.
Under förmiddagen gick några iväg till något hantverks förenings grej i T1 medan vi var några tappra själar kvar i huset. Hann mer än vad jag trodde. En hel del och lite till om jag ska vara ärlig. Lite ring smycken. lite stickning med unnerliga garn osv osv.

Igårkväll bestämde jag mig för att baka efter att ha vankat av och an hemma. Men eftersom jag inte vill ha några kakor hemma tog jag med mig dem till jobbet och överaskade damerna med lite hopkokade kakor av diverse bakgrejer. Har kommit på ett recept på någon form av kola, knäck aktiga choklad drömmar, brysselkex. Men ändå inte riktigt som jag beskrivit, goda blev de iaf och när dagen väl var över fanns det inte en kaka kvar i burken och det var närmare 40 kakor. Skämmer bort dem lite tror jag, men de får inte förvänta sig att jag bakar till dem varje dag. När jag får mina infall blir de mina försökskaniner och marsvin.
Publicerat: 2013-07-03 @ 20:53:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!