En fredags egenskap

Kvällen har kommit och jag sitter och funderar på vad som egentligen händer och sker med dagarna. Inte för att jag får några svar, inte mer än mina egna kanske ska tilläggas.
Hur som helst har jag inte gjort så mycket idag. Har återupptäckt ett gammalt spel som jag inte kunnat slita mig från. Bortsett från små stunder då jag behövt uträtta vissa behov och när jag behövt äta. Men för övrigt har det inte hänt så mycket i den här delen av staden.

Imorgon blir det eventuellt en tur till Vadstena med far, styvmor och faster. Har dock inte hört något från dem men men det kommer väl. Skönt att det är helg dock även om jag insåg tidigare idag att det bara är en vecka kvar av ledigheten sedan är det dags att återvända till verkligheten. Huga vet i tusan hur det kommer att gå. Jag vet bara att jag måste ställa om min dygnsrytm och försöka återgå till det normala igen. Det normala som går att komma till iaf.
Publicerat: 2013-07-26 @ 19:43:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!