Under tyggömmornas hemlighet

Dagen har gått otroligt fort idag och jag vet inte varför eller hur det har lyckats med det. Har inte alls hängt med över huvudtaget och det har varit fler av damerna som har sagt det samma under dagen. Men det har varit en händelserik dag då det har hänt så mycket och inget mishmash har varit framme och pyrt.

Vid elva tiden var vi ett gäng som gick till domkyrkan och gick på en guidad rundtur i kyrkan. Som dessutom heter St: Pärskyrkan. Det hade jag ingen aning om om jag ska vara sannerlig. Intressant och guiden var riktigt bra, man ville verkligen lyssna på henne och ville veta med. Det är inte många guider som lyckas med detta.
Efter besöket i domkyrkan gick E och jag in till en av affärerna inne i stan för att få lite insperation då vi ska sy en del kläder nu hade vi tänkt. Kvinnan som har butiken verkade vara intresserad och tyckte att det lät spännande när vi berättade vad vi höll på med. Hon gav oss en del tips och idéer. Vi fick verkligen insperation och mycket mer.

Nu sitter man hemma och undrar vad man ska göra, har för mycket energi idag med känner jag. Det finns alltid något att göra och nu lever grannen över mig rövare och han började redan imorse när jag skulle gå till jobbet. Yeyh!!!
 
Publicerat: 2013-01-09 @ 18:30:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!