Spökande bus

En underlig dag som är svår att förklara för det har bara varit kaos och oordning på saker och ting. Inte för att det har varit dåligt men det har varit en smutta irriterande. Saker har försvunnit och flyttat på sig utan att vi har förstått varför och hur. A och jag har suttit hela eftermiddagen och funderat ut varför det har hänt saker, underliga saker hela eftermiddage. Mr P som suttit tyst och lyssnat berättar då att en av lärarna sätt ett spöke på fjärde våningen och det stärker mina misstankar med stora bokstäver. Nu vet jag att jag inte är galen.

För övrigt har det inte hänt så mycket, sprang runt på Åhlens efter jobbet för att se om jag kunde hitta något. Med ett leende på läpparna gick jag ut därifrån med en påse full med saker. Är inte där så ofta och allt mer sällan jag köper något där. Oftast har de inte något jag gillar. Det ska ske under och tur om jag verkligen hittar något.
Publicerat: 2013-01-17 @ 19:19:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!