Mångalen

Vad kan jag säga egentligen? Har varit mångalen, hysterisk av allt skrattande. Seden lite mer då jag är dement (ibland) så har jag glömt bort det och det är bara ett tecken på att det inte var något viktigt.

Har egentligen inte gjort så mycket under dagen. Har....skrattat och retat gallfeber på mina kollegor. Skämt å sido! Var även vid biblioteket med några av damerna inför den kommande utställningen som vi ska ha där i mars.
Dessutom så är det bestämt och den 16 februari åker vi till huvudstaden för att gå på symässan. Vi har dock fått dela upp os i två grupper, några åker den 15 (fredagen och gamlingarna) och vi ungdommar åker på lördagen.
Publicerat: 2013-01-28 @ 20:10:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!