Lost in translation

Dagen har gått vilse och jag har inte gjort så mycket vettigt under dagen. Å andra sidan tog jag mig en extra lång sovmorgon. Satte inte något larm utan lät min kropp bestämma när jag skulle vakna. Mycket härligt, kanske sov lag lite väl länge. Men min kropp och mitt sinne behövde det nog misstänker jag. Har varit så trött så länge nu så kanske behövde jag det.

Bara några dagar kvar av min jul/nyårsledighet. På måndag blir det att återgå till vardagen igen. Längtar faktiskt nästan till att få börja jobba igen. Återgå till det normala så att säga. Har varit allt för rastlös så länge nu. Nästan så att jag har blivit lost in translation.
Blir kanske det i mellan åt, vad vet jag och ja ja....orkar inte gå djupar in i det.
Publicerat: 2013-01-02 @ 16:42:23


1 kommentarer
Postat av: Tessa

Du är inte ensam om att tycka så!

2013-01-02 - 18:14:19 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!