Kall lägenhet

Kom hem till en riktigt kall lägenhet och det var inget man förväntat sig eller varit beredd på. Så det var bara att byllta på sig med andra kläder så fort jag fick av mig mina ytterkläder. Har även tänt en himla massa ljus för att få upp värmen någorlunda mycket så att man slipper att sitta och frysa.
Undrar när de väl kom till min lägenhet för att byta fönstrena, kan inte ha kommit på förmiddagen som de skrev på pappret jag fick. Tror att de kom efter lunchen någon gång. Om de hade kommit tidigare så skulle det nog inte ha varit så här kallt som det är nu.

För övrigt har dagen varit riktigt seg och jag vet i tusan vad jag egentligen har gjort. Har inget minne för vad jag har gjort under dagen förutom gått mig själv på nerverna. Det har väl gått bra utan att ha någon snus att stoppa in i käften. Det återstår nu bara att se hur länge jag klarar av att vara utan snus innan jag åker dit igen. Men det ska gå och peppar peppar ta i trä.
Damerna har skrattat åt mig och försökt få mig att tänka på annat. De passade även på att driva en aning med mig och antagligen var det för att få igång mig.
Publicerat: 2013-01-14 @ 17:02:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!