Godmorgon kyliga isgumma

God morgon!!!
Söndag idag då och ska väl egentligen inte göra så mycket idag. Far kommer snart över och ska hjälpa mig med att sätta upp persiennerna igen. Det är bra det så att jag kan fälla igen på kvällarna då jag har folk i huset mitt emot som gärna tittar in när de står på balkongen och röker.
Sedan på kvällen blir det till att följa med till faster för att spela bingolotto. Har inte bättre liv än så här får det medges. Snart är det dessutom en ny vecka med nya möjligheter...bara det inte är så kallt bara för då kommer jag att frysa fast och bli en kylig isgumma.
Publicerat: 2013-01-20 @ 09:06:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!