Glatt skutt

 
Vaknade med ett glatt skutt ur sängen och känner med hela min själ att det kommer bli en bra dag det här. Så fort jag slog upp ögonen när larmet gick första gången insåg jag att jag hade så många idéer som jag bara var tvungen att få ner. Har fått ner en del av dem och kommer antagligen fortsätta när jag kommer till "jobbet". Inspirationen sprudlar ordentligt nu och vem vet vad dagen har i sitt näste. Får bara hoppas att det blir en bra dag, med inte allt för dåligt väder.
Humöret är iaf på topp och det kommer antagligen vara så hela dagen. Jag får hoppas på att det blir så. Man vet ju aldrig så här på förhand. Galet jag vet samtidigt som det är smått spännande. Kanske bäst att skutta vidare och gå till bussen. Skulle vara snyggt om jag missar bussen när jag faktiskt vaknade till ordentligt av första larmet som gick och inte det sista. Det skulle vara så typiskt mig.
Publicerat: 2013-01-30 @ 05:48:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!