Besök och tvättstugan

Upp skapligt, städa och yra runt hemma som en galning även om jag var kanske den mest relaxade galningen hitintills. Vad halv ett kom mor på besök, vilket var mycket trevligt som alltid. Fikade lite, fick hjälp med att vattna blommorna och flytta på fotöljen. Ha ha!! Givetvis uppskattas det och jag tror det kliade en hel del i mors fingrar. Tror nog att hon hade velat göra mer därtill. Vid fyra var det bara att böka ner till tvättstugan med all tvätt. Vilket visade sig vara fyra stora tvättpåsar fylld med tvätt. Har knappt kommit halvvägs känns det som. Kanske beror det på att maskinerna som är i tvättstugan inte är de bästa och min kära hyresvärd är antagligen för snål för att rusta upp tvättstugorna.

Vad som kommer att hända sedan? Ingen aning misstänker jag. Ska bara ta det lugnt och slöa i soffan. Tror att jag kommer ta fram någon av de böcker som jag inte har läst ännu. Blir svårt då det är några stycken jag inte har läst ännu. Men det får bli ett senare problem då jag har tvättstugan fram till tio. Än så länge är inte inte någon boende i närheten som kommit och frågat om jag är färdig. Å andra sidan så är det några timmar kvar så vem vet.
Publicerat: 2013-01-26 @ 18:52:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!