Årets första söndag

Godmorgon gott folk, En ny dag att ta till vara och sedan lägga undan bland allt damm. Söndag idag då och ska hem till far och äta lunch. Sedan får vi se om jag följer med och spelar bingolotto hos faster. Det återstår att se som sagt. Dessutom så är det ju årets första söndag, inte för att det gör någon större skillnad egentligen. Bara något jag reflekterade över.

Har ännu inte plockat undan alla julsaker så det är dags att jag gör det innan de dammar fast eller något. Visserligen varar ju julen ända fram till påsken, men så roligt ska vi inte ha det! Nej dags att fortsätta innan det bara blir galet och jag glömmer eller skjuter upp saker och ting. Kanske lika bra att ta fram den stora piskan och sätta den på turbonivå!

 

 

Publicerat: 2013-01-06 @ 10:29:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!