Äntligen måndag

Då är det äntligen måndag och jag måste erkänna att jag vaknade före alla mina larm gick igång. Det händer inte så ofta men de kommer även om de är sällsynta. Nu behöver jag inte vara lika rastlös och rotlös på mig själv och för mig själv.
 
Dagens låt blir därför Lenas och min absoluta favoritlåt av Righteous Brothers med låten Unchained Melody. Enligt Lena så är detta en av låtarna till mitt framtida bröllop. Fick veta detta innan vi lärt känna varandra ordentligt. Hur gulligt är inte det?
 
Nej dags att klä på sig och bege sig till bussen så att man inte blir försenad första dagen efter jul...skulle sitta snyggt. Å andra sidan kanske det inte skulle skada då jag fasar för att inse att man är tillbaka i verkligheten igen. Vissa saker vill man gärna glömma men vet att man inte kan.
 
 
Publicerat: 2013-01-07 @ 06:38:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!