Annordnarträff

En dag fylld med saker att göra. Så pass mycket att man inte har hunnit tänka på att man faktiskt försöker att snus. Det är först nu som jag börjar känna av mitt abstinenesbesvär. Men men, kanske beror det på att jag inte har något för händerna.

Har hunnit med att sy en liten klänning under dagen. Det tog mig hela dagen då jag fick sprätta upp en del och sy om. Men har ännu inte hittat sladden till kameran. Måste ha städat bort den när jag höll på innan fönstertjommarna skulle komma.
När jag slutade för dagen gick jag till af för att ta en titt på annordnarträffen som var där. Det slutade dock med att jag blev stående vid Medborgarskolans bord där jag helt plötsligt blev indragen så fort det kom folk som var nyfikna. Men en sak är säker, tydligen kan jag prata bra inför folk med så lite info inläst som möjligt och få folk att bli intresserade.

Passade även på att handla på vägen hem och nu sitter jag halvdöd i soffan och kommer inte att röra mig ur fläcken på någon timme eller två.
Publicerat: 2013-01-16 @ 19:38:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!