Symässans essens av det goda i livet

Hemkommen och ör kanske mer eller sönderskrattad och utgådd. Har en trött och härlig känsla i hela kroppen och det ända negativa är att det kryper och sticker i benen nu. Inget jag riktigt kan göra åt i dagsläget.

Symässan var helt underbar och har flygit fram på rosa moln med mina kamrater och det har slagit alla rekord. Trodde att det inte skulle vara så här roligt och....att det faktiskt skulle vara mindre utrymme. Mer kompakt och tryckande på något sätt. Men tja....det var det inte och det kändes skönt. Det blev visserligen inte mycket till handlande för mig. Men visst hade man velat köpa hem en hel del om man fått som man velat.

Nu är jag helt slut i hela kroppen och sitter bara och jäser i soffan. Har benen i högläge och bara njuter av tystnaden igen. Men hoppas på något mer besök mässan och det blev så mycket roligare när vi bara var fyra som åkte.
Publicerat: 2013-02-15 @ 20:24:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!