Sjuklingen rapporterar

Trött och sliten men ändå relativt pigg på ett konstigt sätt som jag inte förstår mig på. Tredje dagen jag är hemma från jobbet och går mig själv på nerverna. Får bara hoppas på att jag är tillräckligt pigg imorgon så att jag kan återvända till jobbet igen. Att återgå till vardagen igen så att säga.
Men det återstår att se hur det blir. Är fortfarande öm i kroppen även om skallen har återgått till det normala. Så normal som det har varit vill säga.

Trotts att jag har varit hemma stort sätt hela veckan så har det gått fort och jag förstår inte varför det är som det är. Hinner inte med och jag önskar ibland att det gick lite långsammare. Som när man var barn. Ska väl återgå till att göra lite nytta här hemma innan man går och knyter sig. Sömnen sägs ju vara den bästa medicinen när man inte mår bra. Sådant gillar man då jag på något sätt gillar att sova även om jag inte vill sova bort hela dagen.
Publicerat: 2013-02-21 @ 20:07:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!