Lamslagen och myndigheternas frånvaro

Slöfångad dag! Har segat hela dagen och inte haft någon ork alls. Trött i huvudet och ont i hela kroppen. När jag vaknade imorse var det bara att inse att jag inte klarade av att bege mig till jobbet. Min kropp ville nämligen inte röra på sig över huvudtaget. Det känns bättre nu, men jag är fortfarande väldigt trött i kroppen. Vad det var som slagit klorna i kroppen har jag ingen aning om. Är bara glad över att det har släppt.

Är även smått småförbannad på myndigheter, framförallt på en som inte verkar förstå längre. Har väntat i snart en månad på ett besked och har varken fått bu eller bä. Det börjar bli problem nu om jag ska vara ärlig och det känns inte alls bra!
Publicerat: 2013-02-19 @ 22:20:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!