Heldag

Dagen har varit händelserik och intressant må jag säga. Under förmiddagen var jag och handlade på Maxi och var i gott hopp om att hitta en present till syrran där. Men ack så fel det var av mig och kanske berodde det på att faderskapet hängde runt fötterna så att jag glömde av det totalt. Men fick springa upp till centrum och köpa den istället. Det blev till att stressa regält vill jag lova. Men jag hann med råge och lite lite till.
Under eftermiddagen ja då var det dags att åka och fira syrran. Trött i hågen och värkande axlar. Men det flöt på förvånandsvärt väl. Och det förvånade mig lite måste jag erkänna.

Nu sitter jag hemma och är helt slut i hela kroppen. Har inte alls återfått all energi ännu och det märker jag nu i kroppen. Det är bara att bita ihop och se det positiva. Å andra sidan ska jag ju inte göra så mycket mer idag. Ska sitta och slöa i soffan och vänta på att melodifestivalen ska börja. Har absolut ingen koll på vilka som ska vara med idag förutom Army of lovers. Urg säger jag bara, gillar dem inte alls. Inte ett dugg!
Publicerat: 2013-02-23 @ 18:10:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!