En söndags kväll

Söndagskväll och inget är skrivet på angendan. Strosar runt och är faktiskt riktigt rastlös. Jag vet inte varför då jag inte borde vara rastlös.
Ska snart fixa till lite å äta och vem vet vad som kommer att hända sedan.

Imorgon är det en ny dag och en ny vecka. Ska bli intressant och se vad denna vecka har att erbjuda. Keramiken börjar imorgon och det skall bli riktigt roligt. Det är kul att det blir av då det har varit ett och annat tjafs angående om vi skulle få fortsätta ha keramik eller inte.
Givetvis får jag inte glömma vårt trevliga måndagsmöte. Undrar vad som skall tas upp den här gången då? Vår utställning kommer säkerligen tas upp igen. Ska bli intressant att se vad som sker på agendan då. Det kommer bli en utställning som måste ses helt klart. Men jag komemr att återkomma angående det längre fram. Det är ett tag kvar innan vi ska ha den så att säga.
Publicerat: 2013-02-03 @ 18:12:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!