Återgå

Söndag! Vad mer kan man säga? Inget kanske? Eller hur mycket som helst kanske. Men det är inte mycket jag kan förtälla. Inte nu iaf och inte senare heller. Orsak; det har absolut inte hänt något alls under dagen. Det har varit en lugn och stillsam dag utan några större eller mindre olyckor. Den ända olyckan som skedde idag var kanske att jag kom ut i friska luften och insåg att det fortfarande var kallt ute. Men vad mer kan jag egentligen begära? Det är ju inte direkt sommar ännu.
 
Har som sagt inte hänt mycket under dagen. Tagit det lugnt under dagen, försökt skriva lite men det har inte gått så bra. Varit hemma hos far och ätit och spelat bingolotto. Inte för att jag vann något den här gången heller. Inte för att jag trodde det heller. Men kom hemifrån ett tag. Imorgon blir det att återgå till vardagen igen. Ska börja jobba igen och jag ser fram emot det. Även om jag fortfarande har ont i hela kroppen så är det mycket bättre nu än vad det var för någon dag sedan. Jag är mer rastlös nu än vad jag var i måndags då jag faktiskt var på jobbet och var en aning smått rastlös.
Men de här dagarna då jag varit hemma har varit hur jobbiga som helst. Dels för att jag haft så ont i kroppen, som om lederna förtvinat sig. Dels för att jag har gått mig själv på nerverna. Har ju inte direkt kunnat göra så mycket. Men nu ska det bli ändringar på det. Ska återgå till det vanliga igen.
Publicerat: 2013-02-24 @ 20:32:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!