Alla höjders dag av hjärtan bland eder som faller in i minnet

Det är tydligen alla hjärtans dag idag har jag hört. Men jag vet inte vad jag ska tycka om denna överkomersiella dag som de flesta verkar tycka om. Nej jag gillar det inte, men vad kan man göra? Inte mycket även om jag har kollegor som gör sitt bästa för att få mig till det motsatta.
Våra kort och tovade hjärtan har tydligen gått som smör i solsken. Misstänker att många av oss får sitta och göra mer idag. Det återstår att se om mina kolor blir uppskattade....hoppas hoppas så som jag har slitit.
 
 
Publicerat: 2013-02-14 @ 09:32:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!