Säger inget

 
Säger inget så har jag inget sagt. Är det inte så man säger?
Jag är en giftig j*vel som vill få ut så mycket av livet med allt till trots.
Det blir tuffare och tuffare, inte blir det ljusare för det. När kommer ljuset tillbaka?
Varje morgon är lika svår att vakna upp till, ha ha! Morgontrött jag? Absolut!
Men jag är uppe eller hur? Skadar inte att vara galen ibland för att orka upp. Å andra sidan är jag ju alltid galen så det blir ju lite galet här. Men det gäller att vara galen i denna galna värld. Har jag inte rätt?
 
Dags att klä på sig och bege sig till bussen. Tänker vara tidig ut till bussen idag är tanken.
Nu när snön har kommit och att det säkerligen inte har plogat överallt lär det nog vara en hel del som åker just buss till jobbet. Med det sagt kommer bussarna vara fulla och SENA.
Frågan är bara var jag kan ha lagt termobyxorna...kan kanske behöva dem idag. Ja ja det får gå som det går.
Orkar inte leta, får ta det när jag kommer som så mycket annat har jag märkt,
Femton dagar kvar till jul. Om någon har räknat vill säga och orkar bry sig,
 
Publicerat: 2013-12-09 @ 06:50:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!