Lugnet själv

Som jag har förstått så har dagen varit riktigt bra. Tog mig en ordentlig sovmorgon och för första gången på mycket länge så sov jag genom natten utan några större missöden. Vaknade dock till en gång och var riktigt kissnödig. Så jag ska väl vara nöjd antar jag.

För övrigt? Inget speciellt har hänt. Har gått runt här hemma och skrotat och inte gjort så mycket av dagen. Känns skönt det med även om jag kommer om ett par dagar hänga i gardinstängerna. He he det skulle vara något och få mina nyfikna grannar att undra. Det skulle framförallt förbrylla madam brevid mig och hon skulle gå i taket helt klart.

Imorgon blir det till att gå hem till far och Kerstin för att äta middag. Ska även få hjälp med att byta en lampa som glappar. Den har varit ljuslös så pass länge nu att om jag inte fått hjälp med det nu skulle det inte ha skett senare heller. Jag känner mig själv ganska väl om man säger så.
Publicerat: 2013-12-28 @ 21:11:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!