En morgon

Lördags morgon...seg och trött även om jag lyckats få lite mer sömn än tidigare. Det är inte lätt när man inte kan sova. Men jag ska iaf hålla mig sysselsatt under dagen och kanske om jag har tur så kanske jag kan få sova en hel natt. Men sätter inget hopp till det i dagsläget. Har verkligen testat allt, men kan verkligen inte sova. Det har pågått så länge nu att jag inte känner något annat. Som om jag inte har kunnat göra något annat än att sova illa.

Nej nu ska vi fixa lite frulle, sedan blir det till att ta fram dammvippan och yra runt i min grotta och damma av lite. Och förhoppningsvis blir det att hinna med att plocka undan lite, och dra fram med dammsugaren. Han behöver att få motionera lite han också... Herr dammsugare ska inte få tro att han slipper undan eller hur? Och när jag hinner ska jag sätta mig lite med släktforksningen och förhoppningsvis finner jag något nytt.

Ska även fixa till lite med den släktforskning jag gjort på min styvmors sida då syster vill ha papper på allt som jag fick av moster och det jag funnit. Alltid lika kul! Bara tur att jag har lite tid på mig att samla ihop allt jag har. Men det ska bli kul och förhoppningsvis kommer syster att gilla det också. Vem vet så har de hittat saker som jag inte har hittat osv osv... Nej kanske lika bra att jag återgår till det jag tänkt göra med dagen så att jag hinner med allt annat jag vill göra.

Publicerat: 2013-12-14 @ 09:30:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!