Bitande vind

Sista novemer idag eller hur var det nu igen?? Nej det är december och en dag närmare jul. Känner ingen panik eller så just nu, men jag har ågren för vad jag ska köpa till folk i julkapp. Men det löser sig antar jag. Det brukar det göra för det mesta. Förra året var jag ute i god tid och visste vad jag skulle köpa, men inte i år. Kan inte alltid vara smart och tänka till.

Har varit väg till Gamla Linköping och adventsmarknaden med mor. Det blev en hel del lotter för min del men tyvärr så vann jag inget. Den berycktade otursgenen visade sig med stora brandgula bokstäver. Men men....ska inte klaga. Har ju iaf köpt mig min marsipan. Den finner man inte varstans i staden. Snart dags eller det är dags att resa på döfläsket och springa hem till far för att spela bingolotto. Allt för att göda otursgenen och allt där emellan. Imorgon är det en ny dag och nya möjligheter. För vem vet vad det har att erbjuda. Får bara hoppas att jag kan få sova inatt för trött det är jag och ögonen skriker av längtan efter kudden.
Publicerat: 2013-12-01 @ 17:48:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!