Bakom ett trött stenhus

Lika trött som ett stenhus och orken finns där någonstans även om den inte vill infinna sig. Det är dags att återgå till sängen, men på något sätt vill inte min kropp och mitt hjärna sammarbeta. Ska bli skönt att det fredag imorgon och sedan helg.
Vad mer kan man begära än en kropp som gör som man vill för en gång skull? Vill veta, men lär nog inte få svar på den frågan ikväll. Lika roligt som det är tråkigt....

Ger gärnet för sömnen nu och har egentligen inte så mycket att berätta. en händelselös dag fylld med inget. Jag har verkligen ett tråkigt liv och det säger inte lite det... Men alla kan ju inte ha ett spännande och intensivt liv. Tur att lotten har fallit på mig att ha ett tråkigt liv där inte mycket händer.
Publicerat: 2013-12-05 @ 23:37:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!