2013/2014

Jahopp....årets sista dag och ärligt talat känner jag ingen skillnad alls. Det är som vilken dag som helst och det känns som om det kan kvitta vad man känner just nu. Men samtidigt så hoppas jag att 2014 kommer bli så mycket bättre än 2013 någonsin var. Även om året inte har varit så dåligt så kan det bli betydligt bättre och det hoppas jag med 2014.

Skall snart gå över till far och Kerstin. Skall tillbringa nyårskvällen där och det är skönt att inte behöva klä upp sig förskräckligt mycket. Och samtidigt känns det konstigt att inte fira nyåret ihop med Elza, det har vi gjort de senaste åren nu. Men man kan inte hålla sig till det gamla hela tiden eller vad säger du Elza?
Får bara hoppas att folk tar det lilla lugna när det gäller raketer och allt vad det nu heter. Hoppas verkligen att de tänker på alla djur som mår dåligt av de höga smällarna. Lider med djuren då de inte kan komma undan ljudet.

För övrigt har dagen inte varit så händelserik. Slöat framför dumburken stort sätt hela eftermiddagen och kämpat med en irriterande huvudvärk. Är bara glad över att det har släppt nu. Tänk vad några treo kan göra och några timmars vilande i en dvala som jag inte kan beskriva.
Men nu är det dags att börja göra sig i ordning och förhoppningsvis hinner jag även diska innan jag ska bege mig iväg. Så mycket att göra med så lite tid. Varför ska jag alltid vara ute så sent? Typiskt mig och jag vet att jag inte är ensam om att vara ute i sista minuten.
Publicerat: 2013-12-31 @ 17:21:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!