Korta minnets dag

En dag utan mycket att göra för övrigt. Skulle ha haft tvättstugan idag men kom på det för bara några minuter sedan. Jag insåg ganska fort att det inte var någon mening med att gå ner och tvätta nu när strömmen tyvärr är avstängd. Jag går ingen nöd direkt och får helt enkelt boka om min tvättid inget mer med det. Ibland skulle det vara bra med en tvättmaskin i lägenheten.

Annars händer det inte så mycket. Har suttit och övat in en sång som vi ska sjunga för vår körledare då hon och hennes sambo kommit in på en utbildning i Örnsköldsvik tror jag det var. Och Bagge är tydligen en stor del av utbildningen så det är spännande. Eftersom de börjar där uppe så kommer vi förlora vår körledare och på onsdag blir det sista gången. Lite tråkigt då kören var vår höjdpunkt på hela veckan. Nu får vi bara hoppas på att Mr P och Miss H1 mfl hittar någon ny. Men det kommer inte bli samma sak utan Miss H2.
Publicerat: 2013-08-10 @ 22:18:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!