Tragiskt men sant

Helgen har nu passerat sitt slut och kvällen har nått sin barm. Med andra ord så är det snart dags att krypa till kojs och vänta in morgondagen. En ny dag och en ny vecka fylld med möjligheter och nya galna skratt. Kan båda både gott och ont för ingen vet vad som komma skall. Har inte gjort så mycket av dagen, utan bara tagit den som den kommit. Har varit hemma hos far och ätit mat och spelat bingolotto. Inte för att jag vann något. Men det var skönt att få komma hemifrån ett tag. Och en sak är säker och det är att jag inte alls gillar det nya upplägget av det gamla sedvanliga programmet bingolotto. Den nya programledaren Marie Särneholt, tja det är inte lätt att ta över efter så många olika programledare. Men nja...jag tror tyvärr inte att hon är rätt för programmet. Tyvärr så måste jag säga att de kommer att förlora på det nya upplägget och den nya programlederen. Synd men sant, men å andra sidan vem bryr sig om det? Det blir inte många tillfällen jag kommer titta på det.

Nu ska jag försöka varva ner, sedan ställa mig i duschen för att sedan påbörja nya vanor som jag fått i uppgift av sköterskan jag träffade i fredags. Lägga sig vid samma tid varje kväll och sedan gå upp vid samma tid på morgonen. Men å andra sidan att gå upp skapligt i veckorna kommer inte bli så svårt då jag måste gå upp tidigt. Men det är helgerna som kommer att slå fel. Det är likadant när jag lägger mig, vissa kvällar är jag tröttare än andra.
Publicerat: 2013-08-11 @ 21:01:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!