Slutkörd med mer att göra

Är helt slutkörd och energin är stort sett slut. Ändå har jag mer att göra innan dagen är över. Första dagen på jobbet efter ledigheten var enkel och energi krävande. Även om jag inte gjort speciellt mycket känner jag av dagen. Otroligt egentligen om man tänker efter samtidigt som jag inte alls förstår det.

Även om arbetsdagen är över har jag små saker att göra innan jag kan göra kväller. Otroligt att det aldrig tar slut. Hur kan det komma sig? Ska försöka att laga till lite mat och sedan ta en kall dusch för att sedan sätta fötterna i högläge med TV dosan i högerhanden. Igår blev det ingen mat lagad så det blev till att ta med sig yoghurt och flingor.
Publicerat: 2013-08-05 @ 17:58:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!