Migrän

Har fått tillbringa dagen hemma. Inget jag direkt har planerat eller något som jag egentligen vill. Men har man migrän och inte kan röra sig så har man inte mycket att välja på. Som tur är så har det börjat släppa och jag kan börjar röra på mig igen. Känner fortfarande av det men det är inte så illa.
Nu får jag bara hoppas på att det släpper helt och att jag kan återgå till det normala igen imorgon. Jag tror att värmen har gjort sitt och satt mitt huvud ur spel. Får bara hoppas att värmen inte håller i sig för länge bara, för annars kan jag räkna med att jag får tillbringa fler dagar hemma. Inte alls roligt.
Publicerat: 2013-08-07 @ 16:53:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!