Långkörare

En lång dag som är långt ifrån att vara färdig. Men både kropp och knopp börjar säga ifrån. Skulle kunna tro att jag tillhör en äldre generation. Men icke, men det känns så iaf.
Har blivit en del att göra under dagen som så många gånger förr. Har försökt att färdigställa lapptäcket, men det tar sin lilla tid att sy ihop det för hand. Längre tid tar det när man inser att man har satt ihop det fel. Bara att repa upp allt igen. Har även tränat in lite på sången vi ska sjunga för Miss H 2. Sedan satt vi bara och jamade lite och sjöng för glatta livet även om det bara var några textrader här och där.
Jag hann även ta en långkörare till prommis innan lunch och försökte få igång både knopp och kropp. Lyckades inte riktigt med detta förutom att få upp stegen på stegräknare. Alltid något.
 
Har hunnit små tjabbla med damerna under dagen som tillhör det vanliga. Mr P lyckades skrämma mig när han skulle visa hur man skrämmer mig. Hur han lyckades med detta har jag ingen aning, men jag är inte svår att skrämma. A förvarnade mig innan hon skulle förvarna mig om att hon kom vilket i sig gav alla ett hjärtligt skratt. Därav Mr P:s demostration. M och E1 missförstod ett flertal gånger och om det var medvetet eller inte har jag ingen aning om. Det vet bara ödets tomhet om.
Sitter nu hemma och försöker lista ut en bra present till vissa som tydligen fyller år snart. Inte lätt men jag kommer nog på det förr eller senare. Dessutom behöver jag fixa till lunchen för morgondagen och jag behöver leta reda på kameran så att E1 och jag kan filma klart allt och köra finslipet.
Publicerat: 2013-08-13 @ 19:04:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!