Hemmavarande

Ännu en dag till ända och min kropp har inte alls varit tillfreds med dagen. Har varit mer eller mindre utslagen idag. Det är tyvärr en av effekterna jag får efter att ha haft migrän. Har mestadels sovit och försökt få kroppen att komma i balans igen. Förhoppningsvis och ganska troligt kommer jag åkta och jobba imorgon, men man vet aldrig hur det kommer att vara.

Under eftermiddagen har det regnat mer eller mindre och är ganska nöjd med att jag inte behövt vara utomhus. Även om jag gillar regnet så är det ganska skönt att slippa det. Ska nu försöka plocka undan innan jag knoppar in i John Blunds värld.
Publicerat: 2013-08-08 @ 17:56:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!