Goda ting är tre

Dagen har varit mycket och bägaren har runnit över ett antal gånger. Men med detta till trots har det varit bra och övervägande lugnt. Somnade inte som jag skulle igår kväll och sov verkligen dåligt inatt. Så jag har varit mer eller mindre seg under dagen.
Har inte fått något direkt gjort under dagen och Mr P var förvånad över att jag faktiskt inte fått något färdigställt under dagen. Kan ju inte producera saker hela tiden eller hur? Vi kom in på teckenspråk och det blir nog en snabb genomgång nu under hösten då jag ska lära dem alfabetet och några enkla fraser.

Var även iväg och träffade en sköterska för att få prata och få hjälp med att bygga upp det tilltrasslande självförtroende man har. Det var tungt och mycket kom upp till ytan. Samtidigt som det faktiskt var riktigt skönt att få prata om allt. Det är så mycket jag inte har fått reda ut som jag nu får hjälp med. Nu kan inte arbetsförmedlingen säga så mycket mer. Då de har tjatat på mig i ett års tid att jag ska prata med någon. Även om vi inte kom så långt idag kändes det skönt och ska låta det få ta sig fram så långsamt som det behövs eller hur fort det nu vill.

Blir en tidig kväll ikväll och som en ny uppgift jag fått ska jag införa fasta läggdagstider och fasta tider då jag ska gå upp. Vet inte hur jag ska klara av det men det får bli som det blir. Det är alltid början som är svårt och kanske men bara kanske kan man få sova en hel natt. Alla goda ting är ju tre sägs det och vem vet vad som komma skall.
Publicerat: 2013-08-09 @ 16:41:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!