Förvirring

Egendomliga saker händer hela tiden och det medvetna som befinner sig i en strejkande kropp. Mina axlar har bråka stort sätt hela dagen och hakat sig titt som tätt. Inget vidare och i takt med det har min vänster fot strulat. Med detta till trots lever jag med ett glatt sinne. Fast det är klart, om min kära mormor varit i närheten skulle hon ha sagt att det är dagliga proppar som kommer och går med fem minuters mellan rum Tyvärr men sant.

Har hunnit med att gå till centrum och handla, plocka ihop och in ren tvätt som jag ännu inte plockat in. I mitt stilla sinne trodde jag att jag hade tvättstugan idag. När jag väl kom till tvättstugan ser jag att jag inte har tid förrän nästa vecka. Ilsknade till och skällde på mig själv att jag inte kan hålla koll på saker och ting.

Med detta till trots kan jag skatta mig lycklig över att inte ha tvättstugan. Imorgon blir det till att börja jobba igen. Ska bli skönt och undrar hur många det är som är tillbaka. Det kommer visserligen ta en vecka eller två innan jag kommer in i jobbet igen.
Publicerat: 2013-08-04 @ 15:28:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!