Dåligt humör

Kväller och med fötterna i väldans högläge.Är tröttare än på länge och misstänker att jag kommer sova gött inatt för en gång skull. Det har varit en lång dag och jag var inte på topphumör. Visserligen var det en bra dag och fick saker gjorda men var på dåligt humör hela dagen. Har huggit och varit som ett ilsket bi. De andra har har skrattat gott och försökt att reta mig extra mycket.

Efter jobbet blev det en tur till internationella streetmarket. Det blev lite små saker som inhandlades. Men ack vad folk det var, men det är mig inte förvånande. Kom hem senare än vanligt och är nu helt färdig. Visserligen har humöret blivit bättre men det blir en tidig kväll för min del.
Publicerat: 2013-08-22 @ 19:58:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!