Vårens första höstväder

En dag, många händelser och nu helg. Kan det bli bättre? Kanske kanske inte. Ingen som vet i dagsläget. Vad har egentligen hänt? Sprungit runt och yrat och försökt få saker gjorda. Suttit och skissat lite på en klänning som jag funderar på att sy. Lite 50 tals stuk på den med en gnutta rockabilly. Men ska prata med Mr A på måndag när han kommer tillbaka så man vet vilket mönster man ska följa/välja, hur mycket tyg som skall köpas och vilket sorts tyg. Har även hunnit sticka klart min påse för mina tofflor och fäst alla förbaskade trådar. Har dock kvar att göra ett snöre för att knyta igen den. Men det får bli ett projekt för måndagen.

Egentligen när man tänker efter så har dagen varit lugn, lyssnat på fredagslåten och fått höra att man är opstinat och rackarunge. Det tackar man för. Eller? Ja ja det får man bjuda på helt enkelt. Jag är ju inte den som är den. Även om vädret inte har varit det bästa passade jag ta en friskvårdsstund innan lunch. Har varit hemma en stund nu och försökt att slappna av och skingra tankar.
Ska snart gå över till Madame C för att klippa henne. Sedan får vi se vad denna fredagskväll har att erbjuda.
Publicerat: 2013-04-12 @ 18:06:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!