Underligheten finns bland saker du inte tror på

Måndag och en ny vecka. Igen!! Har känt mig lite däven och har inte varit ensam om att känna det. De flesta av damerna  har känt det också. Underligare ting har hänt förut och det har bjudits på skratt pö om pö under dagen. Var även hos läkaren idag, ett nödvändigt ont ska tilläggas. Men jag måste medge att det var lärorik och har mycket kvar att lära för att kunna stå still på mina egna ben utan att vackla. Svårt att förklara.
 
Förövrigt så har skrattet som sagt bjudits på under dagen. På något sätt fick mina kära kollegor för sig att jag inte skulle vara så närvarande efter pingst. Undrar varför? Med små pikar om dittan och datten fick mig vika mig dubbelt av skratt. Det blev inte bättre när vi väl hade keramik. En banan fick en stor plats på bordet med vår låga humor. Klimakteriet kom och gick hela dagen och damerna skrattade gott åt mig.
Försökte berätta ett skämt som syster berättade i fredags, men tror inte att jag berättade det lika bra. Men efter några timmars funderingar så tror jag de förstod budskappet och vek sig dubbelt.
 
Sitter nu hemma och beundrar min konstiga kropp. Är dock förundrad över att jag inte har slocknat ännu. Då jag inte sov speciellt inatt. Så en sak är klar och det är att det blir en tidig kväll ikväll. Lite tråkig kväll då det inte är "Det Okända" ikväll. Får bara hoppas det börjar snart igen.
Publicerat: 2013-04-22 @ 19:39:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!