Raslöshetens dag

Då var den här måndagen passerad och vad har jag egentligen gjort? Precis inget alls, har varit mer eller mindre rastlös och vankat av och an här hemma. Samtidigt som jag varit sängliggande stort sett hela eftermiddagen. Har haft huvudvärk och den bästa medicinen är ju då sängläge och lite sömn. Men det är ju inte så konstigt då jag vaknade med tuppen och kom inte i säng när tuppen lade sig.

För övrigt så har det inte hänt så mycket under dagen. Suttit och läst en del och försökt att fokusera på en del uppgifter jag fått från skrivkursen. Imorgon blir det till att maila in en del av uppgiften. Det har märkts att jag inte jobbat idag och det har gjort att man inte varit den galna jag brukar vara. Ingen keramik har man haft heller, men det är ju annandagspåsk så....
Publicerat: 2013-04-01 @ 20:26:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!