Klarblå himmel

Det är söndag och helgen har snart tagit slut. Varför går helgen så otroligt fort?
Är bara glad över att det är fint väder. Att solen är framme, himlen är klarblå och nästan vindstilla. Det blåser en aning men det spelar ingen större roll.

Har hunnit med en hel del under dagen. Skrivit klart de skrivuppgifter jag har till tisdag och skrivarkursen. Det stog sin lilla tid, trots att jag hade mer än tre veckor på mig. Har även hunnit med att ta ett tag med dammsugaren. Tagit mig en prommis i det underbara vårvädret.

Ska snart gå hem till far och äta lite, spela lite bingolotto. En mer spännande kväll än så får jag inte denna söndag. Kanske är det likabra. Livet är inte vad det ter sig till att vara. Får anstränga sig lite om det ska bli mer spännande i livet. Får helt enketl njuta av den klarblå himlen innan jag går hem till far.
Publicerat: 2013-04-07 @ 16:41:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!