Inte ett moln

Långsam, seg och inte alls händelserik. Så har dagen sett ut för min del. Men det gör det samma då jag har varit mer än trött idag. Orken har varit som bortblåst och helt tömd på energi. Jag som trodde det skulle vara en energifylld helg. Tydligen hade jag fel, det händer ofta vill jag lova.

Har varit hemma hos far och ätit mat, klipp far och bara varit. Är nu hos faster och ska senare ikväll spela bingolotto. Min söndag blir inte intressantare än så här. Men vad gör det? Kanske lika bra det. Ska kanske låta spänningen och händelserna vara till imorgon? Det brukar alltid hända något på måndagar. Det min vän är ett faktum!

Är bara glad att det inte har varit så många moln på himlen! Solen har lyst med sin närvaro även om det kanske inte har varit super varmt. Lite lagom och småkyligt!
Publicerat: 2013-04-14 @ 17:00:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!