Falen angel

Får säga att det har varit en bra start på veckan. Nya tag och en hel del glada skratt. Allt detta var innan förmiddagsfikat. Var även iväg till läkaren och pratade bort 45 minuter. Men det var upplysta minuter. Fick en hel det bra tips om hur jag ska hantera min ångest och mina attacker. Den första uppgiften var att prata med några få utvalda av mina kollegor och Mr P om hur och vad som bestämts. Det var givande men faktiskt riktigt jobbigt. Kände mig verkligen utsatt. Men det kanske var meningen att känna det utan att ha för mycket rädsla.

Under eftermiddagen blev det keramik och jag måste säga. Det kommer bli tomt när keramiken väl är slut. Har bara tre gånger kvar och det är lite tråkigt. Men det blev en hel del gjort även denna gång. Mina kära kollegor mobbade mina små filurer och porträttet av den brunstiga älgliknande tjur. De mobbade även min ängel som kommit lite snätt i livet. De påpekade även att hon såg höggravid ut. Givetvis blev det en hel del skratt och tack vare mina kollegor så var jag bara tvungen att ta ett besök under borden. E frågade retsamt om jag födde barn under bordet eftersom jag tydligen frustade för mycket. Mr P som var på besök och gjorde klart sin skål kom ut till oss och frågade vad som hänt och vad de gjort med mig då jag ligger under bordet och viker mig dubbelt. Det blev givetvis mer skratt och förvirringen var verkligen total. Det är inte enkelt må jag säga.

Dessutom för övrigt så kom Miss L och frågade om det var några som var intresserade av att lära sig italienska. På något sätt lyckades de få med mig, så imorgon ska jag prata med Miss L och säga till att jag är intresserad. Ett till språk kan inte vara för mycket att kunna eller hur? Ska inte förkasta det nu. Jag ser fram emot att börja kursen.
Publicerat: 2013-04-08 @ 18:52:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!