En dag hit och en dag dit

En dag i vila och jag är tillbaka. Igår var en dag fylld med saker att göra. När jag väl var hemma stupade jag i sängen direkt. Tröttheten slog sina klor i mig och jag kunde verkligen inte göra något alls. Det var bara att inse att jag inte hande en chans.

Nu däremot är det en ny dag med nya möjligheter. Inte för att jag ska göra så mycket under dagen. Har dock tvättstugan i eftermiddag,kväll. Men mer än så ska jag inte göra. Kanske tar jag fram herr dammsugare och jagar lite dammråttor. De gömmer sig väl men jag känner dem med både hull och hår.

Solen skiner och himlen är nästan inte ett moln på himlen. Ska nu diska upp efter frukosten och den tidiga lunchen. Både Inga och Inge har tagit semester för evigt och inte kan de hjälpa mig...
Publicerat: 2013-04-20 @ 12:23:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!