Egna världar

Trött, sliten och ett gott humör som lagt sig för att sova. Dagen har varit lugn och stillsam. Inte alls lika många missöden som det brukar vara. Har bara varit lite "uppnosig" enligt mina kollegor.
Hann me relativt mycket idag, fördiggjorde två nya virkade djur. Fortsatte att redigera min bok och det är en bit kvar innan jag kan börja renskriva den igen. Mr A och jag tog mina mått för att ha dem nerskrivna när jag väl hittat tyg, mönster och en klänningsmodell jag gillar. Det kommer med andra ord ta tid.

Enligt Mr P har jag gått in i en konstruktiv och produktiv värld och svår att nå. Kanske beror det på att jag inte hört när folk pratat med mig. Men vad kan man göra när man koncentrerar sig på uppgiften man har framför sig.
Kom hem lite sent då det var segt att komma hem. Men har inte orkat göra så mycket under eftermiddagen/kvällen. Den har passerat mig som vinden i ett träd.
Publicerat: 2013-04-24 @ 19:52:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!